Piosenka
o Ksymenie

Voucher – pytania i odpowiedzi

VOUCHER – najczęściej zadawane pytania 

1. Czym jest voucher?

Jest to voucher do wykorzystania w Salonie Ksymena. Voucher jest ozdobiony graficznie. Można nim zapłacić przy dowolnej okazji lub przeznaczyć na prezent.

 

2. Otrzymałam voucher, co muszę wiedzieć?

Można nim płacić w Salonie Ksymena. Voucher ważny jest przez 6 miesięcy od momentu zakupu. Datę ważności oraz wartość można sprawdzić na voucherze.

 

3. Czy voucher mogę przekazać innej osobie?

Tak, jest on bezimienny, należy jednak poinformować osobę o dacie ważności vouchera.

 

4. Chcę podarować komuś voucher – co ta osoba powinna wiedzieć?

Voucher jest bezimienny, a zatem można przekazać go dowolnej osobie. Należy poinformować obdarowanego o kwocie i terminie ważności vouchera, a także przekazać paragon (na wypadek np. uszkodzenia vouchera).

 

5. Gdzie mogę kupić voucher?

Vouchery sprzedawane są w Salonie Ksymena, znajdują się przy kasach.

 

6. Czy voucher wymaga aktywacji? Od kiedy można nim płacić? 

Voucher działa od momentu zakupu. Sprzedawca aktywuje go w salonie automatycznie. Warto zachować paragon – na wypadek reklamacji. Voucher jest aktywny przez 6 miesięcy od daty jego zakupu.

 

7. Gdzie mogę zapłacić voucherem?

Voucherem można zapłacić w salonie. W salonie voucher należy przekazać pani kasjerce.

 

8. Jak mogę skorzystać z vouchera?

Voucher należy wykorzystać jednorazowo. Niewykorzystane środki nie mogą być wykorzystane w późniejszym terminie.

 

9. Co mam zrobić, jeśli wartość zamówienia jest większa lub mniejsza niż ilość środków na voucherze? 

Wartość vouchera należy zrealizować jednorazowo. Jeśli wartość zakupów przekracza ilość środków na voucherze, wtedy różnicę należy dopłacić w salonie gotówką lub kartą płatniczą. Jeśli wartość produktów jest mniejsza niż wartość na voucherze – reszta środków nie jest zwracana i nie można wykorzystać ich w innym czasie.

 

10. Jaki jest termin ważności vouchera?

Termin ważności to 6 miesięcy od momentu zakupu (aktywacji) vouchera. Zgodnie z regulaminem po tym czasie voucher ulega dezaktywacji a środki na nim nie będą już dostępne. Data ważności vouchera znajduje się na rewersie Vouchera.

 

11. W jakich wartościach dostępne są vouchery?

Dostępne są kwoty: 500, 1000 i 1500 PLN.

 

12. Mój voucher uległ zniszczeniu. Co zrobić w takiej sytuacji?

Jeśli posiadamy paragon zakupu vouchera – należy zgłosić się do salonu i poprosić o wydanie nowego vouchera (wymagane jest posiadanie paragonu). Zostanie wydany voucher o wartości równoważnej z poprzednim (zniszczonym) voucherem. Jeśli jednak nie mamy dowodu zakupu – nowy voucher nie zostanie wydany a środki z vouchera nie zostaną zwrócone, gdyż zgodnie z regulaminem Salon KSYMENA nie ponosi odpowiedzialości za zgubione produkty.

 

13. Czy mogę zwrócić zakupy opłacone voucherem? 

Nie, zwrot towaru zakupionego voucherem nie jest możliwy.

 

14. Gdzie mogę zadać pytania odnośnie voucherów? 

Zapytania prosimy kierować telefonicznie +48 32 285 38 83.

 

Życzymy przyjemnych i udanych  zakupów!

 

#karta podarunkowa #karta prezentowa #gift card #karta podarunkowa Ksymeny #prezent #voucher